Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

It's my turn now

För 3-4 månder sen var inte mitt liv mycket att hurra över. Arbetlös, fattig, bor hemma hos morsan och inga planer på att flytta, de enda man gjorde var att supa, alla ens vänner hade pojk/flickvänner och många utav dom förlovade, har skaffat barn och hus - de hade ett liv helt enkelt. Och själv satt jag där, mitt i skiten helt fast.
Jag har fortfarande lite svårt att förstå hur mycket mitt liv har förändrats sen dess. Jag har en underbar pojkvän som gör lyckligare än lyckligast och som jag ska bli sambo med. Ja, ni läste rätt. Efter sommaren flyttar jag ifrån Sandviken, till Grängesberg! Det känns liiiite skrämmande men ändå sjukt bra. Äntligen ska fågelungen lämna boet, 15 mil hemifrån.. Många tycker säkert att vi flyttar ihop lite för tidigt men de är för jobbigt att bo så långt ifrån varandra, så det måste bli så, och det är något vi båda vill. Ser så sjukt mycket fram emot det! Framtiden ser så ljus ut nu och som sagt så har jag lite svårt att förstå att allt har ändrats så fort. Det enda som saknas nu är ett jobb där borta.. Förhoppningsvis hittar jag på något fort. 

I helgen går första flyttlasset, fast de är mest bara köksgrejer som jag saknade där hemma. Ska ta med mig en massa blommor som jag har tagit ifrån sandvikenhus också som ska planteras :) Och om det blir fint väder ska vi byta taket på altanen och dona lite där hemma. Känns så skönt att äntligen ha nå vettigt för sig om helgerna än att bara supa skallen av sig.. 

Och bara för att jag flyttar så ska ni inte tro att ni blir av med mig, nej nej. Jag kommer så klart komma hit så fort de finns tid :) Det kommer att bli jätte konstigt i början att vara så långt ifrån alla. Speciellt Louise och familjen. Och Nisse! Jag kommer att sakna ihjäl mig efter honom. Men som sagt, jag kommer att komma hem så ofta jag kan så ni slipper inte undan mig :)

image description
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: