Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snark

Sitter på jobbet och är trött som ett as. Minns inte sist jag var så här trött.. Så måste göra nått för att hålla mig vaken och då tyckte jag att en liten uppdatering här skulle passa bra!

Åkte hem till Erik över helgen och stannade där till måndag kväll. Vi gjorde inte allt för mycket, jag hade fortfarande ont så jag hade ingen lust med nå annat än att ta de lugnt och så blev de också..

Vet inte än om jag åker dit igen imån eller inte. Vet ute hur det blir med power meet heller.. Har ingen att åka med och ingenstans att sova. Visst går det att fixa om jag så vill, men känner mig inte super taggad på att åka dit direkt så har inte kollat runt så mycket.. De senaste 4 åren har Louise jämt varit med mig dit och de känns konstigt att vi inte ska dit nå i år tillsammans :/

Får se om Erik ska dit nå eller inte, isf kanske jag kan åka ned honom. Annars så skiter jag i det, son sagt så känner jag mig inte direkt taggad på att åka. Men de känns samtidigt skit tråkigt om de inte blir så av..

Idag blir de en sväng in på Ikea och kika lite och sen blir det väl bara lugnt. Känns som om att man inte hinner med nånting om dagarna nuförtiden!

Nä, nu måste jag fortsätta jobba innan jag somnar på soffan..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: