Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Jobba bara halvdag idag eftersom att det är röd dag imorgon :) Skönt! Somnade på soffan när jag kom hem sen åkte jag till stan och uträtta lite. Nu har jag nyss ätit, ska slänga mig på soffan ett tag nu sen ut och springa tänkte jag. Har inte gjort det på över en månad nu.... FY! Tänkte gå på styrkepass ikväll men det var tydligen inställt. Typiskt.. Får gå nästa vecka ist. Känns onödigt att jag köpte ett nytt kort, för det har knappt blivit använt och nu har dom dragit ner jätte mycket på passen så det finns inte så mycket att välja på längre. Tänker inte köpa ett nytt kort fören i höst sen när de här har gått ut.

Imorgon ska jag till valbo och shoppa och försöka komma på andra tankar. På torsdag ska jag operera mig och jag är så sjukt nervös! Mest över att jag ska sövas ner.. Hoppas allt går bra. Så inge jobb på torsdag eller fredag. Men ska åka till Erik på fredag ändå, ska bli skönt att komma ifrån min hysteriska mamma haha. Hon tror typ att jag ska dö när jag ska operaras! Kan behöva lite lugn och ro så som sagt ska det bli skönt att åka dit. 


Var in till valbo igår också, köpte en klänning, tjocktröja och stumpor. Hittade en jacka som jag vela ha också som jag ångrar att jag inte köpte, därför ska jag åka dit imorn igen. Annars blir det nog inte många knop på nationaldagen inte!
image description
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jesa
skriven :

varför ska du opereras?? Hopaps det kommer gå bra!