Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Jag är verkligen sämst på att uppdatera här.. Jag vet. 

I helgen så skulle jag egentligen ha befunnit mig i göteborg på metaltown, som jag har längtat så länge efter. Men eftersom att jag inte kunna ta ledigt så sket det sig. Det kändes lite små tråkigt med samtidigt helt okej, eftersom att jag hade tappat sugen på att åka av olika anledningar. Spenderade helgen hemma hos Erik istället och det ångrar jag inte en sekund!

När jag kom dit på fredagen vart det inte många knop. Vi åt lite grillat sen vart det bara mys! På lördagen åkte vi till kupolen och kolla runt lite, käka, köpte godis och drog till biltema och köpte en ny dammsugare eftersom jag krävde en ny om jag ska dammsuga! Sen hamnade vi långt uppe i skogen, hos Eriks arbetskamrat på fjällmusberget eller vad de nu hette! Vi vart kvar där hela kvällen, hur mysigt som helst var det. Vi åkte fyrhjuling, grilla och bara hade det allmänt bra. Den dagen bjöd på många fina ögonblick som jag aldrig kommer att glömma! Erik vart dock as packad så jag fick släpa han ur bilen när vi kom hem, haha. Menmen, sånt som händer!

Gårdagen spenderades mest i sängen med en vädligt bakfull man. Men det var så mysigt så! Kom hem på kvällen och slocknade tidigt som vanligt. Vaknade upp helt utvilad imorse så de var skönt :)

Imorgon efter jobbet ska jag träffa Louise en sväng och packa klart allt till helgen. På onsdag ska det handlas midsommar mat och städas, på torsdag kväll ska vi äta och på fredag morgon rullar jag, Louise och Krille till vintjärn för att fira midsommar där. Ska bli jävligt kul! 

HAr nyss kommit in efter en lång promenad så nu ska jag hoppa in i duschen och sen dyka ner i sängen.
Adios!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: