Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hej och hå

Det har hänt mycket den senaste tiden kan man ju säga.. Orkar inte med nå långt inlägg denna gång så det får bli kortfattat.

Det skulle inte bli nå vintjärn. Skulle ja.. Jag och Erik bestämde oss i sista sekund att vi skulle åka ändå och det ångrar jag inte.. Hade jätte kul där med alla idioter!

När jag kom hem på söndagen var de dock inte lika roligt längre. Började känna att jag fick ont i magen och inom en timme hade jag så ont så jag låg bara å grina och skrek. Tack och lov för att vi åkte från vintjärn tidigt annars hade de hänt där! Hur son helst så fick ambulansen lov att komma och hämta mig och köra mig till akuten där dom konstatera att det var blindtarmen.. Vart kvar på akuten länge innan jag fick komma på avdelningen för att operations duscha och sen tidigt på måndag morgon opererades jag.

Kom hem från sjukhuset på tisdag eftermiddag och sen dess har jag mest legat i sängen. Har så ont så jag knappt tar mig upp och att gå är rena plågan. Men idag känner jag mig piggare och har duschat och städat lite. Ikväll åker jag till Erik eftersom att jag håller på att få nå fel på att ligga här ensam bara. Dessutom är lillebror förkyld igen och jag vägrar att bli smittad!!

Tack och lov för att jag har världens bästa familj, pojkvän och min bästaste Louise son har fått en att kunna gå igenom den hemska smärtan jag har haft sen i söndags.. Ni är bäst <3

Så, de var ungefär de jag orkade dela med mig av denna gång..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: