Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Svensk sommar alltså....

5.7 grader och spöregn. Vafan! Man skulle kunna tro att det fortfarande är april.. 

Första dagen på jobbet igår gick bra. Dom visade mig runt lite, vilka områden jag ska ha hand om och så.. Dagen gick skit segt, så mycket intryck och information som man ska lagra i den lilla hjärna man har så var helt slut när jag kom hem. Det fick bli pizza och tv med mamma, sen somna jag tidigt. 

Var iväg och sola på morgonen och sen åkte jag till pappa och hälsade på. Nu har jag nyss käkat lite och ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar. Ikväll bär det av hem till Maria med några brudar för att grilla lite och dricka. Inte topp väder för det direkt men de ska nog gå bra ändå! Hoppas på en trevlig kväll =)

För övrigt så kan jag berätta att om jag inte får gadda mig snart så blir jag galen. Men det lär inte bli nå innan augusti iaf.. Ska fortsätta på högra armen, ovanför rosen som jag har på handen. Var de blir för trams där vet jag inte än, nått i old school stil iaf! 

Nä, nu måste jag hoppa in i duschen. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: