Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Äntligen lördag!

Sitter här nu  och är helt redo för kvällen! Känns konstigt att va ''fest fin'' haha. Länge sen man va de nu känns de som.. Ska bli as kul att gå ut i goda vänners sällskap ikväll!

Ska strax hoppa på cykeln och hojja hem till Liza. Ska möta upp Louise och Anna där =) 
Ikväll blir de fullt ös pattlös!

Om en vecka drar vi till trollhättan. Helt sjukt va tiden har gått.. Är så taggad så de finns inte ord! Samtidigt lite nervös också. Men på ett bra sätt =) De kommer bli så jävla kul!!

Får hjärtsnörp så fort jag har på mig av Alyssa Ashely Vanilla parfymen. Köpte den precis innan jag skulle åka på rockbitch, hade på mig den då. Sen glömde jag bort att jag har haft den så nu är de första gången på länge jag använder den. Ett ton minnen från den resan rusar genom mig när jag känner doften! You know the feeling? Förmodligen. Sjukt va en doft kan göra.. 

Nä de här har jag inte tid med. Mot Liza! Hejsvejs.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: