Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dra åt helvete.

Förbannad. Sur. Irriterad. Less. Förbannad. Trött. Grinig. Förbannad. Förbannad. FÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAADDDDD!!

Typ så känner jag mig idag. På hela världen.
Speciellt på människor utan hjärna! Jag bara älskar er!
Inte.

Mest förbannad av allt och alla är jag på mig själv. 
Om de är nån människa som saknar hjärna så är de ju jag.
Det är jag som låter folk behandla mig hur som vill, det är jag som inte kan sluta tänka på folk jag inte vill tänka på, det är jag det är jag DET ÄR JAG. 

Önskar att man kunna ändra sig själv på bara en sekund. Att lära sig att inte ta skit från folk och att inte lägga ner så mycket energi på folk som absolut inte förtjärnar det. Men de är fan enklare sagt än gjort de! Undrar hur många år jag har försökt med de nu.. Och inte har de då blivit nån förändring. 

Saknar alla idioter från byn vid dessa tillfällen. Om de är några som kan få en på gott humör så är de ju dom.
Måste åka och hälsa på snart känner jag..

Nu måste jag ut och rensa skallen känner jag. Sen får de regna, hagla och snöa hur mycket det vill.
De kan ju va ganska skönt de också.

Vilket konstigt inlägg de blev! Men de bjuder jag på.

image description
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jenna
skriven :

Du ar vacker Anna! Vill ha ditt utseende :-)sagt det förr men ändå