Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Istället för att va lat och ta bilen till badhuset imorse så hoppade jag på hojen! Hade glömt bort hur fort de går att ta sig till ställen helt gratis och dessutom få motion på köpet. Tog ju bara en kvart att cykla dit! Trodde de skulle ha 30 min minst haha.

Som vanligt skulle jag sola innan träningen. Hann ligga i solariumet i 3 min sen börjar nått tjuta och jag fatta ingenting. Till slut hörde jag att de var ju för fan brandlarmet! Panik!!! Skulle försöka få på mig kläderna vilket inte gick alls. Allt vart ut och in till slut och jag kastande ner allt i väskan och sprang ut utan ens ett par strumpor på fötterna. Jag var den sista som kom ut, pinsamt! De var dock falsk alarm så kunna gå in igen efter 5 min och fortsätta solningen.

Har nyss dammsugit hela huset och packat klart allt tills imån. Ikväll blir de tidig kväller så man orkar kliva upp i tid. Kl 7 bär de av!

De märks om jag kommer hem vid liv =)

Ha en super bra helg alla!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: