Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredaaaaag

Fredag har alltid varit min favorit dag. Fanns inget skönare än att komma hem från jobbet, dra på lite musik, ta en öl och luta sig tillbaka. Nu när man är arbetslös så är fredagar lika värdelös som alla andra dagar. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar till jag får börja jobba igen!! 

Strax ska jag hoppa på cykeln och dra till badhuset. Sen hem och slänga i sig ltie fika, och vidare till valbo. De finns så sjukt mycket snygga kläder nu så jag har en känsla av att jag kommer att komma hem med mer kläder än vad jag har råd med. Men ska försöka hålla mig i skinnet! 

Dagens fråga: Nån som vet nått om utbildningar till fastighetskötare eller vaktmästare? 
Har försökt att hitta nå info om de men utan lycka. 

De var allt för idag de!


Hoppas att maxenbraxen kommer och hälsar på snart =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: