Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

I would love to make you cry

Världens segaste lördag. Har försökt att göra den bättre med lite whisky, Pantera och impulsköp på tradera men de har inte gått nå vidare. Tänkte strax hoppa i bingen och hoppas på att man somnar fort.

Åka från Sandviken, lyssna på bra musik, umgås med idioter, träffa nytt folk och skapa nya minnen vore nått nu. Men de får vänta. Önskar att de var nått man kunna göra varje helg.. Är så less på att sitta ensam hemma på helgerna så jag vill bara spy på't! Om man bortser från edsbyborna så har jag inga vänner bortom Sandviken som man skulle kunna dra iväg och hälsa på, bara för att få komma härifrån ett tag och göra nått. Och aldrig händer de nå kul i lilla viken. De närmsta man kommer till nå roligt är 8an, som egentligen är värdelöst. 
Jag är så jävla duktig på att klaga, jag vet. Flytta då tänker nog dom flesta. Och de vill jag! Håller fortfarande tummarna för att jag får jobbet i Dannemora gruvan. Över 900 pers hade sökt de jobbet, jag är en av de 300 som gick vidare. Håll tummarna! 

Vilket svammel de blev. God natt. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: