Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Im just a dreamer

Följde med mamma till sjukan tidigt imorse, var tänkt att vi skulle stanna till i Valbo efteråt men hon vart klar tidigare än vi trodde så vi åkte hem ist för att stå och vänta på att köpis skulle öppna.. Hade absolut noll ork i kroppen när vi kom hem, konstigt nog. Den senaste tiden så har jag haft så mycket energi som jag har inte vetat vart jag ska göra av. Men inte idag! Vart liggandes på soffan tills jag till slut tog mig i kragen och började rensa i garderoben och snyggade till lite. Organiserad katastrof nu mera!

Efter det cyklade jag till badhuset och mötte upp Louise. Vi bubblade lite och snacka skit innan de var dags för lite vattengympa. Och efter de drog jag till arenan och hämta min biljett till pubbussen på söndag. Vill ha söndag nununu!!

Morgondagen kommer som vanligt att börjas med solning och styrkepass. Sen blir de en sväng till Valbo med mamma eftersom de inte blev nå idag. Och på kvällen är de bara god mat och stoffhäng inplanerat. Intressant va? Nä.

Nu ska jag stänga mina blå och hoppas på trevliga drömmar =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: