Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snark!!

Skulle skriva om SM finalen igår kväll. Skulle, ja.. Orkade inte helt enkelt! Men ska göra de nu tänkte ja.

Vaknade som vanligt skit tidigt och började göra mig i ordning. Precis när jag var klar så stod Fager och Petri utanför och tutar, då var de dags att bege sig hem till Roger på förfest. As trevligt, full blev jag å. Och värre blev de på bussen! Och ännu värre på Birger Jarl. Så jävla grymt var de där. Uteservering, sol, värme och öl. Kanon! 

Matchen var så jävla bra. Bara efter 46 sekunder så leder SAIK med 1-0, fantastiskt. Vilken glädje! Och två mål till dammade dom in innan de var slut på första halvlek. Andra halvlek vart en rysare, trodde att guldet var säkrat när de stod 5-1 men icke.. Helt plötsligt stod de 6-5! De sista 10 minutrarna höll jag på att skita ner mig. Men till slut blåser dommaren i pipan och matchen var över! Och SAIK står som svenska mästare i år igen!

Helt fantastiskt att få springa ut på isen och bara vråla ur sig all glädje i år igen! De kommer man nog aldrig tröttna på =) På bussen hem var stämingen as kalas typ.. Mycket trevligt! Vi käka när vi kom hem sen drog vi till 8an och vart kvar där några timmar, tills vi tröttna och åkte hem. Kom hem runt 00, var helt jävla slut och somnade som en sten. Igår vakna jag upp och trodde att jag skulle tappa huvet. Har blåmärken över hela kroppen och är fortfarande hes. Låter som om att jag har en kyckling i halsen!

Ist för att knäppa kort så lyckades jag filma en massa, fyllskalle som man är.... Men lyckades få några kort iaf =)



Idag ska jag på spinning och styrkepass, egentligen. Har fortfarande inte besämt mig för om jag orkar eller inte.. Sen jag började träna i november så har jag inte varit så här otaggad på att träna nångång! Egentligen så lär jag väl släpa mig dit.. Men får se.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: