Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vem fan sa att livet skulle va lätt?

Vaknade kl 7 imorse av ännu en sick dröm. Denna gång våldtog jag döda människor från 1800 talet. WTF?!?
Måste sluta kolla på my little ponny... 

Lyckades ta mig i kragen imorse och började städa och tvätta bilen. Så nu är den ren och fin igen! Efter det så fick de bli en stormig promenad, rackarns va de blåser ute idag! 

Annars idag har jag inte gjort mer än de nödvändiga. Som typ druckigt kaffe i vår solen. Fantastiskt skönt! Och lyssnat en massa på Zombiekrig. Varför har jag inte hört dom förr? As bra är dom juuu!

Ska slänga i mig lite fika nu och sen göra mig klar för ett spinning och styrkepass med Lojsan. Skönt! 

Idag ringde dom även från Sandvikenhus och fråga om jag vela jobba i sommar igen, och så klart tackade jag ja =) Denna gång blir jag i björksätra, nära och bra! Kommer att få köra samma maskin som förra året också så de känns bra. Längtar tills jag får börja!

I helgen är jag törstig på öl känner jag.. Händer de nå kul i lilla byn tro? Hm, knappast.

Vilket osammanhängande inlägg de blev. Så kan de gå!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: