Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Dåligt med uppdatering, jag vet! När jag var i grängesberg så hade jag så dålig mottagning och igår när jag kom hem så hann jag inte helt enkelt. 

Kändes helt värdelöst att komma hem igår efter att par underbara dagar hos min favorit! Vela bara åka tillbaka! Men när jag kom hem så var det bara att börja göra sig i ordning för jubileumsfesten. Vart nån öl här hemma innan jag, mamma och Uffe åkte dit! Maten var väl så där, men underhållningen var skit bra! Det kändes som om att man va på nån gala som sänds på tv =) Vi satt längst framme vid scen också på klart bästa platserna!

Jag var dock skit trött eftersom jag klev upp så tidigt för att hinna med tåget på morgonen. Och så hade jag piss ont i skallen och i fötterna eftersom jag sprang runt i klackskor. Vart sur på morsan som envisades med att stanna kvar, vi skulle ta en taxi hem som hon skulle betala men nu när hon inte vela åka hem så fick jag gå eftersom jag inte hade nå pengar. De spöregna, blåste och va pisskallt!! När jag kom till björksätra så hade jag så ont i fötterna så jag vart tvungen att ta av mig skorna och gå barfota hem. Kallt!!! Slängde mig i duschen när jag kom hem och sen kröp jag ner i sängen och somna som en sten.

Idag är mina fötter trasiga och jag är skit seg. Skulle ha masat röven in i duschen men har inte kommit så långt än.. Ikväll är det gävle cruising men vet inte än hur de blir med den, om man åker in nå eller inte. De hänger lite på vädret! Har ingen att åka med så de blir till att åka in och kika lite bara isf. Louise skulle höra av sig när hon har slutat jobba, får se hur vi gör då =) Skulle iofs va kul att ta nån öl med henne och Krille, var så sjukt länge sen nu!

Nä, nu lär jag fan duscha så jag vaknar till liv!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: