Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lite solsken..

Efter att ha haft Louise här på besök så känns allt lite bättre. Annars har denna dag inte varit mycket att hurra för. 

Nu ska jag krypa ner i min ensamma säng och kolla på ett avsnitt av vampire diaries innan de är dags att sova. Usch va jag är nervös inför morgondagen! Första dagen på nya ställen är så jobbiga. Men jag hoppas det kommer att gå bra. Vart inge valbo idag så ska åka in dit imorgon istället, sen på kvällen blir det bara mys med mammsen har jag bestämt. På lördag blir det fest med en massa flickor från förr! Ska bli trevligt. 


Sommar <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Monia - mamma till Tuvalie
skriven :

sv. jag har vidarebefodrat uppgifterna, och dom skulle skicka ditt paket i morgon. det borde vara framme på måndag :)