Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag...

Jag gillar inte måndagar! Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

Lördagen var mer eller mindre kass. Åkte med Louise, Krille, Staffan och Eva till gävle, vi satt oss på en uteservering och drack lite. De var så kallt så jag trodde att jag skulle frysa ihjäl! Sen när dom åkte hem så åkte jag med Andy nått varv, men de dröjde inte länge fören den trevliga turen vart förstörd. Tack och lov så träffade jag på några från klubben som jag kunna åka hem med! 

Drack knappt nå i lördags så igår var jag pigg, hur skönt som helst! Så det fick bli en lång promenad direkt när jag vakna sen pyssla jag omkring lite här hemma bara. 

Idag tänkte jag åka till badhuset och sola lite, sen städa undan lite innan Linda kommer hit. Hon hade hittat ett usb minne som tillhör mig som hon ska lämna, och på samma gång ska vi passa på att ta en kopp kaffe och styrka ett stäck över allt gammalt tjafs mellan oss. Över ett år sen vi träffades sist nu! 

Nån dag framöver här så bär det nog av till grängesberg och min favorit. Vilken dag vet jag inte än, men väldigt snart hoppas jag för jag håller på att sakna ihjäl mig efter honom! 


Haha, de där var tider de!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: