Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag

Lika fint väder idag också, underbart!!

Åkte till badhuset och sola när jag vakna sen ner på stan och fixa lite.. När jag kom hem så bytte jag sängkläder, dammsög, tvätta och packa. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lite mat, och efter det göra mig klar. Ikväll bär det av till Erik igen :) Får se hur länge jag blir kvar där.. Kanske enda till nästa vecka. Det märks :) 

Nästa fredag börjar jag jobba igen.. Lite nervös är jag allt! Men de har ju gått så bra förr så varför skulle de inte göra de nu? Ska bli sååå jävla skönt att få lön igen! Drygt dock att jag inte får nå pengar förän i Juli. Tur att skattepengarna kommer nästa månad! 

Nä, duschen vare ja.. Och som vanligt så blir det dåligt skrivet här när jag är borta i skogen. 
Så hade det så bra alla mina vänner och ovänner så länge! :)

image description
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG
skriven :

Tre fantastiska tävlingar igång i bloggen, var gärna med!



--> http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



--> http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment



--> http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



(är du med i alla tre får du en extralott i två utav tävlingarna)



// en av sthlms stora bloggerskor & nu mera din nya favoritblogg!

2 Monia - mamma till Tuvalie
skriven :

kika in på min blogg och se något roligt ;)