Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sommar!!

Tyckte att de skulle va skönt att inte ha nått planerat denna sommar. Men nu när jag kolla i kalendern så upptäckte jag att de finns nått att göra varje helg till första helgen i augusti. Och de vet ju jag, att jag inte kommer att kunna sitta hemma på mitt feta arsel om de händer nå kul! 

11 maj: Sandvik's Jumileumsfest
12 maj: Gävle cruising
19 maj: Black Raven i årsunda & fest i sthlm
26 maj: Sandviken cruising
2 juni: Fest hos Maria med gamla klasskompisar
9 juni: Hallgrens 30 års fest & rock på holmen
14-17 juni: METALTOWN!!
22-24: Midsommar i Vintjärn
30 juni: Big lake run
6-8 juli: Power meet
14 juli: Hofors cruising
16-20 juli: NORGE!!
20-22 juli: Hot rod reunion
28 juli: Rat fink reunion
Tror de var allt och att datumerna stämmer. Jösses alltså! Jag hade bestämt mig för att inte planera nått denna sommar, förutom Metaltown men som sagt. Händer de nå kul en helg, så vet ni vart ni hittar mig. Kan inte sitta hemma! Men inte klagar jag för de, jag älskar sommaren och allt roligt som kommer med den <3 Och jag har en känsla av att denna sommar kommer att bli så galet bra! =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: