Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

T-r-ö-t-t !!

Igår ringde chefen och sa att jag skulle komma och skriva på anställningsbeviset, men han själv skulle iväg på möte så han skulle lämna de till nån annan, och det visade sig att även hon var på möte när jag kom dit så ska gå dit idag igen. Linda kom igår också på kaffe, kul att se henne igen :) Skönt att vi har lagt allt gammalt tjafs bakom oss nu och kan börja umgås igen. Jag har saknat den solstrålen! 

Tänkte att jag skulle åka till grängesberg igår kväll men de sket sig eftersom jag lär tillbaka till kontoret och skriva under de där pappret. Åker dit imorgon istället så hinner jag träna ikväll också, känns som ett måste. Har hamnat efter som fan med de nu känns det som! 

I helgen vette sjutton vad som händer. Vet inte hur länge jag blir kvar hos Erik heller.. Black Raven spelar i årsunda på lördag, kanske man letar sig dit. Annars blir det nog bara lugnt som det ser ut! 

image description
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Isabelle
skriven :

Tack så mycket!