Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bilder på huset!

Har länge lovar bilder på hur det ser ut här hemma.. Jag vet att en viss lite Louise är nyfiken =)
Så nu har jag knäppt några slarviga bilder, i ett ostädat hem, så ni vet. Dålig kvalle på bilderna också, men jag orkar inte bry mig i det!  

1. Huset. Fönster 1; Sovrum. Fönster 2; Gästrum. Föster 3; Vardagsrum.
2. Huset och garaget.
3. Vedbod och föråd.
4. Vardagsrummet
5. Vardagsrummet.
6. Köket. Tapetbiten på väggen är den tapet vi ska ha sen, och det röda och gröna ska målas vitt. Nytt vitt kakel ska vi också sätta upp.
7. Köket. 
8. Inne i garaget när det var nymålat.
9. Hallen. Trappen ska målas vit och väggen bakom ska det sättas upp svart panel.
10. Hallen.
11. Tvättstuga.
12. Tvättstuga.
13. Badrum. Hela allt ska göras om sen.
14. Gästrum. Fullt med skit i de nu som ska bort. Nya tapeter ska upp och nytt golv ska läggas sen.
15. Sovrum
 
                          
               


Sen har vi ju en övervåning också, som jag inte orkade knäppa kort på. Ett gästrum finns där, och ett tomt rum som förmodligen ska bli nått typ av förråd. Sen ska det bli en till toalett där uppe också, nångång i framtiden!

  
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Firren
skriven :

Rackarns mysigt hus! Fint ni har det :)