Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fullt upp..

Nästa vecka börjar jag jobba, så den här veckan tänkte jag att de är lika bra att ta tjuren vid hornen och ta tag i det sista av sorteringen av skit i skåp och garderober. Har kastat typ 4 stora sopsäckar med bara skit och gammal mat nu.. Fattar inte hur man lyckas samla på sig så mycket.. Har äntligen fått ut det sista från Eriks ex också. Befriande.

Nu är det bara övervåningen kvar som ska fixas till ett riktigt gästrum och förvaringsrum. Måste fixa det innan vi ska ha lite fest här hemma den 24.

Just nu känner jag mig helt slut och stressad. Saker ligger överallt, allt är upp och ned. Känns som om att man aldrig blir klar.. Men nu är det inte så mycket kvar av urstädningen, tack och lov. Så skönt att bli av med en massa skit som bara tar plats och skräpar.

Nu ska jag slänga mig framför Tvn och där tänker jag stanna. Orkar inte göra nå mer idag!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: