Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Äntligen har jag packat upp alla mina saker och fått undan de från vardagsrummet! Med andra ord så börjar det bli ordning och reda här hemma.. Så snart kommer det upp bilder på hur det ser ut här, för er som är nyfikna :)

Vi dissade 30 års festen i helgen och åkte till Mora istället och fria Eriks lillebror som har fyllt år, så fick träffa en liten större del av hans släkt då =) Jätte trevligt var det!
I söndags åkte vi till Örebro och hämtade en ny motor till chevanm, sen vart det solsidan och mys resten av kvällen när vi hade kommit hem.

Igår och idag har jag bara pysslat hemma. Fast mest igår, har varit så yr och konstig hela dagen idag så det har inte blivit så många knop. Imorgon ska jag till yrkesakademin och kolla va dom har för utbildningar där, får se om det är något som lockar. Sen ska det städas och donas, på fredag kommer familjen hit och då vill jag att det ska va rent och snyggt! :)

Klickade nyss hem en crosstrainer, hoppas att de är något att ha. Är ur usel på att röra på mig nu. Tråkigt väder och kallt, vill inte ens sätta min fot utanför dörren vissa dagar. Så hoppas att jag kan komma igång med den.. Köpte en jävla snygg morgonrock också :) 



Nä, nu ska jag slänga omkull mig på soffan och vänta på att Erik kommer in från garaget!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: