Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Resan till Sandviken i helgen var.. Konstig. Hade sett så mycket fram emot att få komma "hem", men så fort jag kom in i Sandviken på fredag morgon efter en slirig tur genom Dalarna med sommardäck, så kändes alls bara konstigt. Plötsligt insåg jag att jag hör faktiskt inte alls hemma där längre.. Det kändes så fel!

Jag och mamma åkte in till köpis runt lunch och köpte lite skit, sen vart det mat och shopping på Ikea med. På kvällen åkte jag hem till pappa, fick med mig lite jul saker och skit därifrån som han inte använder. Det behövs, för inte har ungkarlen här hemma haft nå julsaker framme förr inte! Resten av fredag kvällen vart lugn. Gick och la mig tidigt men kunna fan inte sova, helt omöjligt utan Erik! Är så van med att sova med honom nu..

Lördagens utgång med Louis och Lotta (hååååken) vart helt galen. Usch så full vi vart! Vi tog en varsin tequila på old saints och efter det var de kört. Haha, men fan så kul vi hade! Det behövdes verkligen. Måste göras om!

Det bästa med att åka iväg dit, var att få komma hem till skogen igen och min älskling. Men så klart var det helt underbart att få träffa familjen, Nisse och Louise <3

Idag firar jag och Erik ett halvår tillsammans. Helt underbart! För ett halvår sen i denna tid var jag så förväntansfull, eftersom jag visste att jag skulle få träffa Erik då på kvällen. Och nu bor jag här.. Och vi har ett liv tillsammans. Det har gått fort, men det känns helt rätt. Jag är så lycklig!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: