Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fullt upp!

Jääääätte dålig uppdatering, jag vet.. Jag har fullt upp med att packa upp, städa, plocka undan, leka husfru osv.. Men nu bor jah här iaf, i lilla grängesberg. Känns bra! Bilder på huset och hemmet kommer upp när de har blivit nån ordning och reda här hemma :)

I helgen åker jag hem igen, ska till kratten med klubben. Massor av roliga saker ska vi göra! Ser fram emot det. Ska bli skönt med ett litet avbrott med allt som ska göras här hemma.

Har knappt hunnit träffa Erik den här veckan, han har jobbat sent och vi båda är så trött på kvällarna så vi somnar tidigt. Tråkigt! Och så ska jag iväg i helgen och sen är de dags för en ny arbetsvecka igen för honom.. Men nästa helg ska vi iaf på afterwork med hans jobb på fredagen och på lördagen spelar Eddie Nilsson i saxdalen så då ska vi nog dit, och sen blir det väl bakis mys på söndag =) Så det blir nog en bra helg tror jag.

Idag får vi hem nya soffan, äntligen! Så nu ska jag riva ut all skit ur vardagsrummet. Hoppas det blir bra =)

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera, jag lovar ;)
Hejsvejs!  
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: