Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Måndag, nya tag. En vecka kvar tills det verkliga livet med jobb 7-16 börjar igen. Känna både kul, spännande, nervöst och ångerfullt. Ska bli skönt att börja tjäna pengar igen!

Helgen vart lugn. I lördags skjutsade jag iväg Erik så han skulle få tatuera sig lite, på vägen hem stannade jag och köpte det sista till gästrummet. Bara en hylla som ska upp nu, sen är ser klart! :D bilder kommer senare. Var och hämtade Erik igen på kvällen och då vart det bestämt att det blir min tur nu på lördag. Ska fortsatta ovanför rosen jag har på högra handen, ett skepp och lite krimskrams blir det! Redan nervös :P

Idag då.. Ska måla lite på hyllan som ska upp, och så funderar jag på att dammsuga altanen som ser ut som ett ziggis läger... Sen ska det lagas mat tills Erik kommer hem, sen kanske det blir gymmet, eller så blir det väl garaget. Verkar som om att vi får en till cheva i familjen snart, Erik ska köpa tillbaka sin gamla -58 :) inget klart än, men verkar bli så iaf, Erik är överlycklig! Som han har tjatat om den där bilen..

Nä, nu ska jag sätta igång och göra nått. Lär försöka få så mycket gjort som möjligt innan jag börjar jobba, och samtidigt njuta av ledigheten lite. Vilket kan bli svårt :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: