Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Äntligen fredag!

Är ledig idag, så jäkla skönt! Har sovit som en prinsessa inatt när jag har haft hela sängen för mig själv! Trodde inte alls att det skulle gå så bra som det gjorde.. Jag är ju typ mörkräddas i hela världen så måste sova med lampan på, är livrädd för att nån ska få för sig att klampa in i huset under natten så känner mig inte trygg utan Erik och så har det spökat en hel del här förr så är rädd för att det ska börja igen men det verkar vara lugnt.. Men som sagt gick det bra! Hade dock jätte irriterade drömmar.. Så vaknade lite på fel sida imorse, men det börjar gå över nu.

Idag skulle mamma och Patrik komma och hälsa på egentligen men det verkar inte bli nå av eftersom Patrik tydligen har bestämt sig för att sova bort hela dagen. Snorunge! Så det får bli som det var planerat från början, städning hela dagen.

Så nu ska jag hälla i mig kaffe och kolla lite på skid VM sen är det bara att dra igång..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: