Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Hade en otroligt mysig dag igår med Erik! Vi åt go frukost och kollade på skid VM innan vi for ut på skotern! Vi yrade bort oss i skogen och till slut var vi högst upp i hela Grängesberg och såg ut över hela byn, såklart börjar skotern krångla då. Flera mil hemifrån. Lite skit nödig blev man allt då! Men vi lyckades hitta tillbaka iaf, och bara typ en kilometer från huset lägger den av. Lätt fixat dock, så vi fortsatte att åka ett tag till, över allt och ingenstans. Kul att få se lite mer av byn! Jag provade på att köra jag med :) när vi kom hem så åt vi tacos och sen vart det soffan resten av kvällen.

Idag är det verkligen kanon väder! Så bra att jag äntligen hittade motivationen till att ta en promenad. Det vart en på nästan 5 km, kändes bra! Har för övrigt gått ner 2 kilo på en vecka, vilket känns jävligt bra det med!

Nu ska jag äta lite, sen åka och stor handla. Och så lär jag försöka få tag på käringen på arbetsförmedlingen igen. För fyra veckor sen jag hörde av mig till henne utan svar, fick mail veckan efter om att hon inte var på plats men skulle höra av sig när hon kom tillbaka. Men inte ett ljud än. Jag blir knäpp!!! Så förbannat trött på henne, min chef som inte kan ge mig ett arbetsgivarintyg så jag kan söka a-kassa och min ekonomiska situation. Jag vill ha ett riktigt jobb med fast anställning och lön typ nyss.. Trött på all osäkerhet hela tiden. Men det lär väl dröja innan man hittar nått!

Jaja, ska försöka koppla bort dom tankarna så de inte förstör denna fantastiska dag!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: