Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Ligger i sängen för tillfället och väntar på att Erik ska vakna.. Segsnöre. Jag vill hem! Haft migrän sen igår kväll ock ingen medicin, den ligger 30 mil härifrån.. Jag vet, jag får skylla mig själv som inte kom ihåg att ta med den.

Har knappt sovit ett nå inatt. Vaknat hela tiden.. Hatar att sova borta! Finns inget värre. Kan knappt sova hemma i Sandviken längre, känner mig så obekväm när jag inte får sova i min egna säng.. Blä.

Så nu vill jag bara hem. Men det lär väl dröja innan vi kommer iväg..

Hur som helst så var det en trevlig kväll igår, kul att träffa Eriks andra sida av släkten! Och kul att få se lite annat än lilla Grängesberg!

Hitta en bild på Erik här när han var liten, mycket sötare än så går det nog inte att bli!! :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: