Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Har aldrig förstått mig på folk som klagar på att dom är tjock, men ändå gör dom inget åt det. Nu har jag själv hamnat där.. När jag ser mig själv i spegeln håller jag på att spy. Jag har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv! Det är så fruktansvärt frustrerande att jag har låtit det bli så här. Jag går vara upp mer och mer och blir mer och mer äcklad över hur jag ser ut.

Det finns inga pengar till gymkort. Erik säger att han kan köpa ett åt mig på måbättre så jag kan vara med på gruppträningar men då måste jag åka in till stan fram och tillbaka varje gång, vilket det absolut inte finns pengar till. För den delen känns det inte lockande att behöva åka nästan 4 mil fram och tillbaka bara för att träna.. Ursäkter, jag vet...

Har absolut ingen motivation till att träna hemma heller. Jag försöker, vissa dagar går det bra men andra ligger jag bara på soffan och klagar, som nu.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. Skulle behöva nån som kan ge mig en rejäl spark i röven! Typ nu.. Innan jag har gått upp 10 kilo sen jag och Erik träffades.. Vilket är snart. Fyfan säger jag bara! Blääää!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 gunilla
skriven :

mään lilla vän, du är såå jättefin! lägg ner, var glad!

2 JennaA
skriven :

Du är galet snygg, alltid varit avundsjuk pa ditt utseende. Ditt hår är bara underbart fint och du är vacker!!