Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Var inte en så bra dag igår. Men idag är det en bättre dag!

Har pysslat med min alla hjärtans dag present till Erik, skottat massa snö, tränat lite, tvättat, vikt tvätt, tagit reda på disken, tejpat ihop dammsugaren och dammsugit. Tog sin lilla tid eftersom den inte suger nå alls typ men det gick iaf! Ett tips; köp aldrig en påslös dammsugare, speciellt inte från biltema! Men den får duga till att dammsuga bilarna med. Hoppas att min käresta köper en ny åt mig ^^ så jag kan städa ordentligt och få ro i själen! Kan bara inte bo i ett lortigt hem.

Så då var ju frågan vad man ska hitta på nu.. Antar att det bara är att vänta på att Erik kommer hem så man kan börja med maten. Sen ska vi förhoppningsvis göra klart med golvet i garderoben!

Imorgon blir det jobb hela dagen. Känns både bra och dåligt. Bra för att jag behöver pengarna, dåligt för att jag är så jävla less på de där jobbet nu. Vill hitta ett nytt nuuu! Trött på att aldrig hinna med rast eller lunch, jobba ihjäl sig och träffa otrevliga människor jämt. Hoppas jag får nå napp på dom jobben jag har sökt!

Nä, måste hitta på nått att göra nu. Kryper i hela kroppen på mig!
Hej och hå!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: