Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Lördagen var en riktig skit dag, men igår kändes allt bättre igen tack och lov.
Vi åkte till örebro och ikea på morgonen, köpte det som behövs till gaderoben sen käkade vi lite innan vi åkte till bauhaus och köpte golv som ska läggas i garderoben! Sen när vi kom hem så tog vi en tur på skotern, trodde jag skulle dö men så kul det är att se Eriks ögon riktigt glittra av lycka! Så söt =) Och efter det tapetserade vi klart och plockade undan lite. Hade en jätte trevlig dag helt enkelt! Det behövdes. 
 
Idag följde jag med Erik till sjukhuset, han skulle röngta njurarna. Åkte och handlade efter det, Erik köpte en fritös som jag har önskat mig jätte länge! Fick den för 999 kr, den kan kosta upp mot 2000 kr så det var ett klipp. Man kan laga typ all mat i den, med minimalt med olja! Perfekt för tjockisar som oss! Haha. Så nu är jag mycket nöjd, och han med för den delen för nu ska här lagas god och hälsosam mat!


Nu ska jag ta tag i städningen tänkte jag, ser förjävligt ut här hemma. Måste försöka få någon ordning på övervåningen också och försöka få upp lite av det vi köpte på ikea igår..

I helgen bär det av till sandviken! Längtar så mycket! Åker på fredag kväll.. Så lördagen kommer att spenderas med familjen, sen in till church street och käka innan vi drar till järbo på rocken. Ska bli kul att träffa alla igen! Kommer bli en bra helg!

För övrigt så längtar jag väldigt mycket efter sommaren och chevan nu. Åh så det ska mys åkas i den! Längtar tills det blir varmare ute så vi kan rulla ut den och tvätta av den och pyssla. 
Kan passa på att rekomendera några låtar, Rockits - i want you to want me, gril of my life och love around the globe. Eller varför inte wild rooster - ride on rebels! Finns på spotify. Lyssna och njut! Kanske är jag efterbliven som inte har reagerat tidigare på att dom låtarna är bra, men bättre sent än aldrig! 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: