Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

2013!

Fyfan va gött med ett nytt år måste jag säga!

Gårdagen vart lugn, vi åt hemma sen åkte vi till Micke för lite firande. Huset var fullt av ungar, och jag som inte är ett sånt jätte stort fan av barn vart lite halft panik slagen när dom hänger sig i mina ben direkt när jag kliver innanför dörren haha. Men de gick bra tillslut ändå =) 12 slaget var mysigt, fyverkerier, pussar av min älskling och champange! Vi kom hem runt 2, slockna som stockar!

Vaknade inte förän vid 10 idag, helt fantastiskt! Sen somna jag om till 12 igen haha. Solen skiner lite grann här och plusgrader är det, snacka om att man får vårkänslor! Lite tidigt för det kanske.. 
 
Idag ska jag fortsätta med trappen tänkte jag. Imorgon ska vi köpa nya kökstolar och så ska jag plocka bort all jul! På torsdag börjar jag jobba igen.. Inte skit kul! 

Nä, nu ska jag äta frukost och kolla på Gustaf 2!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: