Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Hade sett fram emot vardagen igen.. Men blä säger jag bara! I två veckor har Erik varit hemma och det har varit så skönt att få spendera massa tid med honom! Idag fick han börja med att jobba i skogen och kommer förmdoligen inte hem förän sent ikväll.. Så tråkigt! Vardagen suger. 


Helgen har varit kanon! I lördags så åkte vi till stan och uträttade lite innan vi for hem och glodde på en film innan det var dags att göra sig klar för kvällen.. Kollade på cockpit, så jävla bra! Haha. Erik's ex var äntligen hit och hämtade sina sista saker också, sån befrielse att alla hennes grejer är bort ur vårat hem nu. Skönt! 
Micke, Ström och Denise kom och hämtade upp oss vid 17 tiden och vi drog och hämtade Linda innan vi rulla mot Avesta. Hade en kanon kväll! Klart bästa kvällen i Avesta nånsin. Kom hem halv 4 på morgonen, helt slut. Märks att man inte har varit ut på länge nu =) 

Idag ska jag fortsätta med trappen tänkte jag, men innan de måste det handlas och fixas. Ska hem till Ida och fika med henne och Desiré också!
 
Jobbar på torsdag och fredag, får se om det blir nå mer. På lördag åker vi hem till sandviken och firar min lillebror som fyller 18! Får se om vi sover kvar eller om vi bara stannar över dagen =)
Ungefär så ser min vecka ut och nå mer än så orkar jag inte skriva idag! Hej och hå.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: