Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Sämst på att blogga. Javisst!
Orkar inte skriva nå mycket, så blir en kort sammanfattning om allt.

Midsommarhelgen/vintjärn - rätt kul helg. Taskigt väder och lite drama, annars bra. Mycket sprit, var sliten i flera dagar efter..
Big lake run - vart int av nå. Var iväg till kupolen och köpte en massa grejer istället med Erik. Drack nått glas vin på kvällen och fick besök av Sanna, mycket trevlig dag.
Helgen som kommer - sticker till power meet med Erik och Sanna. Kanske nån till också. Ska bli jävligt kul, längtar! Louise kommer dit då med, så ska bli kul att träffa henne igen, var ett tag sen sist nu :( och såklart ska jag träffa en massa andra roliga människor.
Norge - sticker dit nästa helg. Åker till Mora på fredagen och vidare mot Norge på lördagen. Som jag har längtat. Ha inte varit dit på 3 år nu! Fiske, fjällvandring, mys, mys och mys. Ska bli mysigt! Välbehövligt.
Hot rod reunion - kanske inte blir nå av för min del. Kommer hem från Norge på torsdagen och ska åka dit på fredagen isf, vilket jag förmodligen inte orkar. Vill ta det lugnt under den lilla semestern jag får.. Om jag inte åker så kommer mamma och hälsar på, vilket skulle va jätte kul att få umgås med henne. Så sällan det händer nu..
Ccw - blir inte av nå för mig. Jobbar. Och lider inte så mycket av det.. Åker till Sandviken under helgen vecka 30 istället.
3 aug - efterfesten i stan, Rolandz spelar. Fullt ös pattlös!
20 års jubileum - ska bli jäkligt kul. Det sista riktigt roliga som händer denna sommar..

Nu ska jag hoppa i duschen sen dyker jag i säng. Hejhej


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: