Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Solig onsdag! Skönt. Har redan fått en del gjort.. Har städat ur bilen, plockat reda på altan, lastat i en massa skit i bilen som jag ska till återvinningen med och gått igenom gammalt skit som ska kastas.. Ska stax kasta i mig lite mat och dona lite till, sen åka till återvinningen. 
 
Ikväll blir det gymmet och det ska bli jävligt skönt! Har fortfarande lite träningsvärk sen vi var där i söndags, fan va otränad man är alltså! Haha, pinsamt.. Imorgon ska det storstädas här hemma och kanske målas lite i gästrummet , om vi får dit det sista på väggen ikväll. Skulle gärna bli klar med det rummet typ nyss, har fullt med skit som ska va där inne som står i hallen och vardagsrummet nu. Irriternade att allt ska ta så lång tid! Vi kommer antagligen  inte bli klar med det till helgen, för imorgon när Erik kommer hem från jobbet så ska vi bara göra oss i ordning sen ska vi iväg på fest och på fredag åker jag som sagt till sandviken och Erik kanske åker till fjällen. Så det lär inte bli klart förän nästa vecka nångång.. Suck.
Men jaja, det får väl ta den tid det tar helt enkelt.
 
Tappade inserpationen till att skriva nå mer just nu så nu ger jag upp och går och värmer på lite mat!
Adios.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: