Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Nu får det räcka med snö tycker jag. Denna tid förra året var inte knappt nå snö kvar ute! Känns som om att det kommer att dröja innan det blir riktig vår.. Och sommaren känns ännu längre bort.
 
Igår var det en riktig skit dag.. Målingen av gästrummet gick inte alls som planerat och vart bara skit. Lyckligtvis så ser det bättre ut idag iaf, Erik får avgöra när han kommer hem om det duger eller inte. Annars lär vi göra om allt, vilket det egentligen inte finns pengar till. Så som det ser ut nu så finns det inte pengar till nått för min del iaf.. Har lite över 1000 kr kvar att leva på till den 16 april. Jävligt kul lär jag säga! Så har egentligen inte råd att åka hem nästa helg, än mindre att gå ut på lördag. Vill inte ta emot pengar från Erik eller mina föräldrar egentligen, men jag blir så illa tvungen. Hatar att låna eller få pengar av andra! Tänk om man bara kunna få börja jobba nångång så man kan få en riktig lön, och inte bara en lön som räcker till att belata räkningar. 
 
Idag är det knappast en bättre dag. Fortfarande sur över målingen och pengarna, PMS - javisst! Har nyss städat, och nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på breaking dawn part 2 och äta ben&jerrys som jag fick av hjärat igår! Lite senare lär jag väl ut och skotta snö antar jag, suck. NU FÅR DET RÄCKA!
Men först och främst lär jag gräva fram nått att äta!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Knugen
skriven :

Jag längtar till sista april nu!! Då ska vi bara ha de gött!
Du jag sol och sprit! :)

2 Anonym
skriven :

Gömde ju tusen spänn någonstans i dina kläder igår!!