Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

I måndags var jag på arbetsintervju som tydligen gick kanon, för igår ringde dom och sa att jag får jobbet! Så nästa månad börjar jag jobba på parkförvaltningen, Ludvika Komun. Det känns kanon! Det är först och främst fram till september, men förmodligen kommer det bli förlängt. Äntligen går det åt rätt håll! Ska bli så skönt med ett 7-16 jobb med riktig lön.

Idag ska det städas och donas en massa här hemma för imorgon och på fredag blir det massa jobb så då lär man inte orka göra nått efter det. Stress, stress och ännu mer stress. Fy! Trött på att skura andras bajs nu, kan dom inte göra det själva? Funderar på att säga upp mig innan jag börjar jobba åt kommunen. Inte värt att inte kunna planera nånting och aldrig veta om eller hur man ska jobba, inte ha tid till rast eller riktig lunch och bara massa stress. Eller så blir det tvärtom och så får jag bara jobba 2 timmar på en vecka och tjärnar typ 100 spänn på det, eftersom jag oftast har långt till jobbet att åka så soppa kostnaden springer iväg. Nä, det lönar sig inte..

Så, städa var det ja. Sen är det bara att vänta på att mannen kommer hem så ska det lagas mat åt honom! Fick blommor och en söt tavla av honom igår :) han är så söt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jesa
skriven :

Grattis till jobbet!!

2 gunilla
skriven :

vilken fin kille du har! va rädd om ert förhållande!