Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hjälp!

Har länge funderat på att färga håret rött, är så trött på mitt svarta hår nu. Frågan är om jag kommer att passa i det? Och om det är värt att utsätta håret för det? Jag har ju som sagt svart hår nu så kommer ju behöva färga av och bleka några gånger innan jag kan färga det. Det enda jag har hört att man ska tänka på innan man utsätter sitt hår för det så ska håret vara i bra skick, annars blir det bara kattskit av allting och det är svårt att få färgen att fastna. Jag själv tycker att mitt hår är i topp skick.. Jag färgar det typ varannan månad, och då bara utväxten. Plattar/fönar det typ 2-3 gånger i månaden bara, och tvättar det inte mer än nödvändigt. Så egentligen borde mitt hår klara av det. Men vet inte om jag skulle passa i det? Hjälp! 
 
Vill inte ha skrik rött hår, utan mörkrött.. Typ nått sånt här: 
 
   
 
Så, vad tror ni?
Och om jag ska göra det, vilken avfärgning/blekning och färg ska jag använda? Och finns det någon bra inpackning man kan använda efteråt? 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jag brukar använda färg som är mousse. Har hört att de ska vara skonsammaste mot håret å jag tycker de är lätt att snvända om man färgar på sig själv.

2 jesa
skriven :

Var min kommentar / jesa

3 Kenny Dannberg
skriven :

Rött är läckert asså... men svårt att säga om du passar i det innan det är gjort förståss.

4 Jenna
skriven :

Jag tror absolut att du passar i det :-) Snyggt!