Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Det här inlägget skulle komma upp igår men gjorde aldrig det av nån anledning.. Så det kommer nu istället!

*Tyckte att det skulle bli skönt att få sova ut idag. Meeeen 05.15 vaknar jag och är pigg, så klart! Inte så konstigt kanske, somnade typ kl. 21 igår haha.

Idag har jag nästan hela familjen här, bara lillebror som saknas. Tråkigt! Vi har nyss käkat lite, nu har pappa, Erik och Emil åkt iväg för att pappa ska tatuera sig. Jag och mamma ska åka och handla lite saker till trädgården så länge! Mysigt.
Ikväll blir det bara massa mys med älskling. Kl 21 ikväll så är det ett helt år sedan jag var hit för första gången. Känns helt sjukt! Ett år har gått fort.

Har inte skrivit nå om sista april än, kanske skulle ha gjort det!
Jag jobbade fram till lunch och senare på eftermiddagen kom Louise, Krille, Anna och Fredrik från Sandviken :) vi började med maten och så, jävlar va gött det var! Hamnade i världens platkoma sen, tog ett tag innan man kunna dricka ordentligt igen. Gick åt mycket sprit! Haha. Nästan allt är slut här hemma nu :p jaja. Vi åkte till rocken i saxdalen som var totalt värdelös så vi vände och åkte hem direkt igen! Tänker aldrig mer åka dit, lika värdelöst varje gång.
Dagen efter var man inte jätte pigg, men efter lite frukost så repade man på sig så då tog vi en tur i 58an runt byn. Mysigt! Sen åkte dom hem. Skit kul att dom kom hit! Hoppas dom kommer snart igen. Om det är nått jag saknar från Sandviken så är det mina riktiga vänner!

Nä, nu ska jag och mamma åka iväg.
Hejhej

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: