Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Det här med att uppdatera är inte riktigt min grej märker jag! Ska försöka ge det en chans nu. Försöka, ja. 

Helgen vart otroligt bra trots den dåliga starten. Stress, saknad och gör mycket tankar tär mycket på lilla Anna. Men det löste sig! Som sagt, vi fick en massa gjort. Uthuset är mer eller mindre helt tomt på gammalt skit nu, handbromsen på min bil är fixad och redo för besiktning, jag planerade om alla blommor, fontänen är borttagen, äppelträdet beskuret, sommarblommorna kastade, pelargonerna intagna, målarfärgen uppflyttad, ljungen planterad.... Och så allt vardagligt skit inne som tvätt, disk och allt annat trams. Vi hann med en massa mys också!

Denna vecka blir en lite kortare, är ledig på fredag! Dååå bär det iväg på kryssning med jobbet :D ska bli jävligt roligt! Så länge sen jag var ut på nå kul nu så det behövs verkligen! Kommer hem igen på lördag kväll, antar att det inte blir så många knop efter det.. Och på söndag kommer jag väl vara helt död så då blir det nog inte så många knop heller! 

Nu ska jag kolla lite mer på tvn innan det är dags att sova.. 
Det var ungefär det roliga jag hade att dela med mig av för tillfället!














Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: