Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Frustrerande

Gick till skolan idag och var HELT bestämd på att jag skulle klara truck kortet. Satt och nötte banan man ska köra i två timmar, sen kännde jag att jag kunna den och skulle gå in och hämta nån utav truck lärarna för att säga att jag är redo för uppkörningen. Men tror ni att dom var där då? NÄ! Dom hade stuckigt iväg på kryssning tror jag att det var. Skit kul! Så måste vänta till nästa måndag eller tisdag istället. ÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag som vela ha det där överstökat nu!

Så jag gick hem och la mig i sängen, lagomt grinig. Sov ett par timmar och var på lite bättre humör när jag vaknade. Efter att jag hade vaknat låg jag mest kvar i sängen.. Var upp och lagade lite mat också. Och nu sitter jag här bara och försöker hitta på nått vettigt att skriva om :P

Pappa kom nyss in och pratade lite med mig om sommaren och så.. Eftersom att jag inte har något sommar jobb och inte får nå studiebidrag i sommar (som alla andra studenter) så kommer jag att vara ur fattig i sommar, känns inte bra! Har bara sparat ihop 600 kr som jag ska ha när vi åker till Norge. Sen skulle jag få ungefär 1000 kr av farbror min som han hade sparat ihop åt mig. Alltså har jag 1600 kr att klara mig på den här sommaren? Lät ju skit kul det. Om jag skulle städa hela lägenheten innan vi åker till Norge så skulle jag få en slant för det av pappa med. Men det blir väl inte så mycket, men det är väl bättre än ingenting! Tur som är så fick ju mamma så pass mycket för morfars lägenhet och jag hoppas verkligen att hon delar med sig av dom pengarna. Nu lär det som om att hon är snål, men det är det att hon och morfar har ett lån tillsammans som dom skulle kunna betala av med dom pengarna och så behöver hon köpa en ny spis och nya möbler till vardagsrummet. Förhoppnigsvis så bestämmer hos sig för att inte betala av hela lånet på en gång nu, så jag kan få lite av pengarna till att göra det jag vill i sommar. Det är trots allt den sista sommaren jag kan göra det jag vill riktigt, för nästa sommar har man tagit studenten och då är det dags att jobba! Så jag vill verkligen göra den här sommaren till den bästa nånsin. Hoppas att ekonomin fixar sig bara :)

På valborg kanske jag ska åka till ockelbo på fest, som jag har sagt tidigare. Eftersom att det inte händer nått roligt häromkring.. Men jag har helt tappat lusten för att dricka eller gå på fest då så jag kanske bara blir hemma med mammsen istället och äter nått gott och åker till högbo och kollar på kasen :) Skulle vara skönt faktiskt. Eller så åker jag till farbror och hälsar på :) Men får se hur jag känner då under dagen, om jag vill gå på fest eller inte. Just nu lutar det mot att det blir en lugn valborg iaf!

Nu börjar ugly betty, och sen är det desperate housewifes. Sen blir det dusch och sova! Skola imån igen, har dock bara en lektion, efter det ska jag vandra hem till mamma. Tänkte stanna hemma hos morfar en sväng också :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: