Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

God morgon

Idag sov jag för länge igen. Orkade inte gå upp fören vid 10.. Men det kan ju bero på att jag somnade rätt sent igår med! Hur som helst, gick upp och gjorde kaffe sen knatade jag ut och gick i ca. en timme :) Sköönt. När jag kom hem så såg jag att jag hade fått brev. Det var om antagningen till anläggning, ligger på plats 11 av 12 för att komma in där. Så måste plugga upp betygerna i dom änmerna jag kan nu, för att öka chanserna för att komma in. Kommer jag inte in så överväger jag faktiskt att hoppa av skolan. Men får se hur det blir med den saken!

Igår hjälpte Emil och Kalle mig med dörrarna till bilen, så nu sitter dom på plats igen :) Var lite trixigt att få dit dom, men till slut gick de! Efter att vi hade gjort det klart så slänge jag i mig lite mat och så kom Louise och Fredde och hämtade mig, och vi åkte hem till dom. Jag och Louise satt ute i solen och drack kaffe och snacka skit :) Och efter ett tag så gick vi över till Lotta och hälsade på henne och Anna. Efter ett tag så blev jag så trött så jag bestämmde mig för att gå hem.

När jag satt vi datorn igår kväll så fick jag se saker som jag helst hade sluppit se. Jag blir så besviken! Jag trodde verkligen på dig den här gången. Men nej då, du ska svika mig igen. Och du ska ha jävligt klart för dig att det var sista gången! Nu är jag trött på det här. Nu tänker jag lägga dig och allt vi hade i en låda och lägga den under sägen. Och jag kommer inte att ta fram den på väldigt länge. Du ska inte komma ivägen för mig och min lycka nå mer. Det där var bara droppen..

Snart är det sommar också. Och jag har fortfarande inge sommar jobb. Finns inget att söka heller för den delen =/ Väntar fortfarande på att dom i furuvik ska höra av sig om hur det bli med jobbet där.. Men tror inte att det blir nått. Brosan har iaf fått 6 månaders jobb på Sandviken hus nu :) Från maj till oktober. Typiskt nog lär han hoppa av skolan, och då han börjar jobba är det mindre än en månad kvar till studenten.. Men han bryr sig inte så mycket i det iaf, bara han som går kvar i hans klass så. Skönt att han har fått jobb iaf!

Nu ska jag gå och laga lite mat. Får se om Kalle kommer hit lite senare på eftermiddan och börjar kolla på bromsarna :) Ska även försöka finna ork till att gå till morfar också. Har inte varit dit på länge nu. Men jag hatar att se han i det där skicket, och nu är det ännu värre med han. Igår så var han halvt död verkade det som när jag pratade med han i telefon.. Och han sa att han önskar att han bara kunna få dö nångång. Och det förstår jag, så mycket som han lider.. Men det är inge vidare att höra honom säga så =/

Aja, nu ska jag rota igenom frysen och kolla om jag hittar nått gott att laga.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: