Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

I don't care

Jag är oduglig på att blogga, jag vet. Men har bara så lite tid till att göra det, och när jag fåt tid så orkar jag inte istället :P
Men nu har jag både tid och ork!

Igår blev det skolan, hade logistik. Fick sluta tidigt, gick hem då och lagade lite mat.. Sen så började jag gå hem till Magnus (min lärare) han bjöd hela klassen på fika :) Daimtårta och glass, riktigt gott var det! Några från andra klassen kom också, och en lärare. Satt där och fika och snacka och försökte lösa sånna dära kluringar, riktigt trevligt var det! Jag måste då bara ha världens bästa lärare. Även fast jag kan få lite krupp på han ibland när han inte lyssnar och glömmer bort saker. Men så är det väl att vara lärare antar jag, man kan ju inte hålla reda på allt..

Efter att jag hade varit där så gick jag hem och latade mig ett tag och väntade på att pappa skulle vakna så vi kunna åka och handla. Lika bra att följa med när han ska göra det, annars så glömmer han bara hälften av allt vi ska ha, även fast det står uppskrivet på en lapp :P Sen resten utav kvällen blev det bara till å slappa. Hade tänkt att jag skulle ut och springa på kvällen, men det fanns absolut inge ork i mig till det. Fick dessutom migrän på kvällen så jag gick och la mig tidigt..

Och idag vaknade jag rätt tidigt. Eller jag blev väckt snarare sagt av ett sms.. Men det gjorde ingenting. Börjar inte fören 12:40 idag, så jag hade kunnat tagit en låååång sov morgon, men kan endå inte göra det för jag är totalt värdelös på att sova längre än till kl 7 på morgonen :P Men skönt att vara upppe i tid iaf så man får nått gjort! Har nyss städat undan på mitt rum, såg ut som ett katastrof område där inne! Hemskt. Men nu är det gjort iaf. Och nu ska jag börja laga mat, köttbullar och stuvade makaroner får det bli :) Mumma. Sen ska jag börja bära fötterna till skolan. Skönt att man bara har en slapp lektion idag! Då hinner jag gå hem till morfar och mamma och hälsa på efter :)

Annars så är jag fortfarande totalt fast i Fall Out Boy - I don't care. Tycker egentligen inte om sån musik, men det låten gör mig så glad. Och får mig att tänka på en viss person. En annan låt och också är bra är Bootleggerz - Worlds Collide :) tycker inte om sån musik så mycket heller, men det passar in nu när det är vår och man får en massa vår känslor som gör en glad :)

http://www.youtube.com/watch?v=COPdsutz0Xg&feature=PlayList&p=9BFDFD9432279647&playnext=1&playnext_from=PL&index=8

http://www.youtube.com/watch?v=55ZFNpf1cK0

I helgen kanske det blir att åka till bollnäs på motorrevyn :) Skulle va skit kul! Men får se om mamma fick tid till det eller inte. Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förutom att lägga ner tid på bilen. Ska fixa rosten som är kvar på den. Den ska ju bestiktas 16 juni, puh.. Förstår inte hur jag ska hinna bli klar med den, med tanke på att jag har haft den sen i september och det har knappt hänt ett skit :P Jaja, nu har man en tid man måste vara klar med den till iaf, så nu är det bara att jobba på!

Nu blire mat lagning och sen möta Jessica och ha svenska lektion!
Adjö

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: