Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lyckat

Jag tänkte gå på praktiken i morse bara för att göra mammsen glad. Skulle börja kl 06:00, skulle behöva gå upp 03:30 för att hinna dit i tid. När vaknar man då? 08:10. Jävligt bra gjort Anna! Hade tydligen glömt bort att ställa klockan. Jag tar det som ett tecken ifrån ovan, jag ska bara inte ha praktik där. Så jag klagar inte allt för mycket över att jag sov för länge idag :) Skönt att slippa åka dit. Men mindre bra när mamma får reda på det, haha.

Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Tänkte äta lite frukost nu och hoppa upp på motions cykeln och cykla 8 km, det behövs. Sen på eftermiddan ska jag försöka ta mig till morfar och hälsa på :)

Nu kurrar det i magen efter frukost..
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: