Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Plugg, plugg & plugg

Idag har jag varit duktig, har nämligen pluggat en massa! Nu på kvällen har jag gjort klart förarfokus utbildningen, den tog ett par timmar. Den gjordes över internet, skönt faktiskt. Det var frivilligt att göra den, så jag tycker att jag var ganska så duktig som la ner tid på det :) Och efter det gjorde jag extra uppgifterna jag fick av min lärare för att jag ska höja chanserna för att gå VG/MVG i logistik :) Och nu sitter jag här med alla förbannade papper från projekt och företagande, har prov och redovisning imån. Och det är inte bara ett papper vill jag lova! Uscha.. Men det är bara att kämpa på det.

Igår vart det inte många knop gjorda i skolan eller. Hade inte ett skit att göra där, så frågan är ju varför jag ens gick dit? Men det var trevligt med sällskap iaf. Jag och Jessica fick för oss att vi skulle åka och panta dom två överfulla soptunnorna i brist på att ha nånting att göra. Sagt och gjort! När vi kom fram till Coop där vi skulle panta så hade hälften av alla burkar åkt ut, skit kul! Så vi fick plocka i dom igen. Och sen var det bara och panta.. Ca 300 brukar och 50 flaskor, det tog tid! Och så hade man läsk över hela sig själv efter det, haha. Men det var kul :D
Efter skolan igår gick jag hem till mamma en sväng bara, sen blev det hem och kolla på tv tills man somna.

Idag efter skolan gick jag hem till mamma igen och packade ihop saker som jag ska ha med mig i helgen. Var tänkt att vi skulle åka till morfar tillsammans och hälsa på, men eftersom att vi åkte i luven på varandra och gick jag själv. Kul att träffa morfar igen! Även fast det är hårt att se honom i det där skicket =/
Efter att jag hade varit där så började jag traska hemåt igen. Efter det har jag bara pluggat och pluggat. Mina ögon är fyrkantiga snart tror ja! Så nu blir det en dusch och sen plugga lite till, sen sova.


På fredag blire fest i ockelbo :) Sover även kvar där. Kommer säkert att bli skit great! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: