Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Våren är här!

Ja, det måste man ju kunna säga nu tycker ja! Har varit över 10+ hela veckan, helt underbart! Men tydligen skulle det bli skit väder nu i april.. Det vill jag inte ha! Nu vill jag ha sommar :)

Idag skulle vi ha prov kl 9 på morgonen, men tror ni att man hade det då? Nej! Det var tydligen flyttat till imån. Och inte säger läraren nått heller. Jag blir så trött på han! Så då gick man till skolan 3½ timme för tidigt, vart lagomt less. Så jag och Jessica okuperade sofforna och låg mest och latade oss där tills svenskan skulle börja. Vi åkte även ner på stan en sväng och kikade runt en snabbis.

Hade redovisning på vårat jobb vi gjorde idag, gick galant! Läraren sa att vi hade gjort ett mycket bra jobb :) Hatar verkligen att stå inför en grupp och prata, men det gick bra. Bara man får komma igång så flyter det på sen :) Efter det fick vi sluta och då gick jag ner till enen och inhandlade grogg virke tills imån, sen hem och kolla på 3 avsnitt av En ängels tålamod :) Så jävla bra!

Just nu sitter jag och äter av farbors hembakta bröd och dricker kall mjölk till det :) Gött! Tänkte kolla på en film nu och fördriva tiden lite. Eller så blir det fler avsnitt av En ängels tålamod :D Längtar till imån, det ska bli så kul! :)

Tjingeling!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: