Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Varför ska det vara så svårt att lyssna?

Igår på förmiddan kom pappa hit och hjälpte mig att kolla lite saker på tältvagnen, den ska nämligen besiktas inom en snar framtid. Kollade lysen och bromsarna, och det funka som det ska :) Så nu måste jag komma ihåg att fixa tid till besiktningen. Efter att vi hade gjort det så började jag laga mat, påsk middag igen. Mamma, Kicki, Kalle, lillebror och jag åt och sen efter det vart det lite kaffe. När kvällen började komma kännde jag mig rastlös och vart sugen på att åka till svärdsjö på påsk rocken, men som vanligt var man ute för sent för att hitta skjuts dit..

Så jag trodde att det bara skulle bli en inne kväll igår igen, men då sa Tina att det var bil träff i gävle och så helt plötsligt befann vi oss där med borsan och Linda :) Gick runt där ett tag och kollade på alla riskokare, sen tröttnade Linda och åkte hem, men vi andra blev kvar. Gick runt där och kika lite till, sen for vi hem. Vart en lugn och trevlig kväll iaf :)

I morse vaknade jag i skaplig tid, slängde i mig lite kaffe och sen var jag ut och gick en timme. Nu sitter jag här och ska börja packa ihop sakerna, ska hem till pappa igen idag. Farfar fyller år idag med, så kan nog åka hem till han och fika lite. Ska även försöka att få tid att åka till morfar.

I morgon ska jag ha praktik egentligen.. Men vafan, jag sa ju ifrån mig den!? Ååååh, jag blir så less när inte lärarna kan lyssna på en! Min mentor sa att jag skulle få vara inne på skolan och göra nånting istället för att ha praktik ett tag framöver. Fick vara inne på skolan EN gång. Tänk att lärarna på min skola ALDRIG lyssnar på vad man har att säga. Visst, dom har mycket att hålla reda på och det är mänskligt att glömma.. Men det är samma visa jämt! Jag tänker då inte sätta min fot på min praktik plats igen iaf, så jag skiter i att åka dit imån och sen får alla säga vad dom vill. För var dag som går får jag bara mer och mer lust att hoppa av skolan och söka till nån annan långt härifrån. Det kommer nog sluta med att jag göra det.

Nu ska jag packa ihop mina saker och göra mig klar!
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: