Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helt slut!

Gick upp 01:50 inatt, lagomt jäkla skit trött efter 2-3 timmars sömn bara. Gjorde mig klar och gick ut och väntade på Jimmy, fick som vanligt stå en halvtimme i kylan innan kan kom. Karlar och tider, det funkar bara inte. Hur som helst, dagen gick rätt fort, var tillbaka i Sandviken till 11:30, skönt att sluta tidigt! Fast då började man ju tidigt med.. Gjorde mat när jag kom hem, pytt i panna, ägg och rödbetor - mums! Slockna ett par timmar efter det, sen ringde mamma och fråga om jag skulle med till sjukhuset och hälsa på morfar. Egentligen så hade jag ingen ork till det, men jag följde med ändå. Tänkte att jag skulle äta upp maten som hade blivit över sen tidigare innan vi skulle åka, men tammefan att pappa hade ätit upp de. USCH va less jag blev då. En hungrig och trött Anna är inte att leka med! Hur som helst, morfar verkade pigg när vi kom dit ialf :) Synd att han ska ha så ont bara. Han har fått en massa sår på bena (som har blvit så djupa så man ser skelettet) det är därför han är där. Om inte operationerna funkar nu, lär dom amputera bort bena =/ Stackarn. Gubben är 85 år och har inte länge kvar att leva, och så ska han kanske bli av med bena den sista tiden han har kvar. Livet är så jävla orättvist.

Nu ska jag ut och gå en timme. Är ledig imån, SKÖÖÖÖÖÖNT!! Ska gå till badhuset på morgonen då och sola och simma :) Sen ska jag försöka få tummen ur röven och åka till VV och knäppa kort till förarkoret. Annars så blir det nog bara lugnt imån.. På torsdag börjar jag kl 9, ska fylla i en ansökan till att gå anläggning då, sen nöta B/C teori i nån timme, och så har jag bokat upp en körning mellan 13:30 - 15:00 med min lärare, så jag får köra lite mer lastbil. Men får se hur det är med orken. Vill bara ha lov nu! Är ledig på fredag med, ännu skönare :)

Helgen närmar sig med stora steg igen, och vad händer dårå? Ska ialf dricka öl och vin har jag bestämt. Men vart? Hör av er om det händer nå kul :)

Nu blire till å röra på fläsket!
Tjing


Mmmh, ge mig sommar och power meet :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Haha, ja... vem vet, det kan till och med kanske bli du! Mouhaha.