Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Run to the hills

Idag har jag Iron Maiden nojja, har totalt fastnat för dom.

Inge praktik idag, har mina anledningar till varför.. Vaknade runt 9 och såg att det var sol ute :) Så jag flög upp ur sängen och kokade kaffe. Klädde på mig och sen stack jag ut och gick/jogga/sprang i över en timme. Hur skönt som helst! Bara njuta av solen, lyssna på volbeat/iron maiden tills man håller på å tappar huve och bara göra av med en massa energi - i love it! Stack ut till sätra badet, var ett tag sen man var dit nu. Har inte vågat gått dit för att jag har varit rädd för att en massa känslor ska dyka upp, men det var ingen fara faktiskt. Det var skoter spår ute på isen, så jag gick ut en sväng på storsjön med :) Sen ringde pappa, så då sprang jag hem igen. Lagade våfflor åt mina kära bröder och mig själv, mumsigt värre. Sen fråga pappa om jag skulle med han och farbror till högbo och gå runt sjön. Och självklart gjorde jag det. Kan inte sitta inne när det är så här fint väder! Hur skönt som helst vare att gå där. Sen när jag kom hem igen så tog jag bort allt typ jul belysning vi har haft ute, och skotta snö som en idiot. Sen gick jag hem till mofar och hälsa på :) Har blivit en jäkla massa motion för mig idag. Har gått/joggat/sprungit runt 2-2,5 mil.. Känns bra :) Så nu kan jag lova att jag är ganska slut. Har inte fått en lugn stund idag. Så nu ska jag bara lyssna på en massa bra musik och slappa resten utav kvällen :)

I morgon blire ingen praktik heller. Så då ska jag nog gå lite stav gång :) Ser ju så otroligt fjantigt ut när man går med dom där förbannade stavarna, men det är inte så mycket folk ute på morgonen så :D Sen på kvällen ska jag hem till pappa. Skola på onsdag =/ skit segt. Har sånn lust att hoppa av bara. Men jag vet att jag kommer att ångra mig senare då.. Så man lär väl stå ut. Men det känns som om att jag inte gör det länge till..

Louise sa idag att hon ska klippa sig, och då vart jag mer sugen på att göra det med :) Men det får nog vänta tills nästa studiebidrag, har inga pengar till de nu =/ Ser förjävlig ut i håret, måste göra nått åt det så snart som möjligt.

Har inte så mycket mer än det att säga idag.. Men jag är fortfarande rastlös så detta får fördriva min tid :

3 stycken Favoritsaker


Favoritmat
tacos
pappas herrgårdskyckling 
hamburgare


Favoritdryck
vatten+citron
öl
mjök och grogg kommer på delad tredje plats

Favoritgodis
det mesta som är rött 
allt med melon smak
choklaaaaad

Favoritglass
mjukglass
twister
nått med melon smak eller vanlij/jordgubb


Favoritfärg
svart
rött
vitt, grått eller brunt

Favoritfilm
Ringen filmerna
Walk the line
Madagaskar 2 (stört skön film!)

Favoritserier
One tree hill
Gossip girl
Las vegas

Favoritbloggar
http://kyd.blogg.se
http://lindapernilla.bloggagratis.se
http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Dom uppdaterar rätt ofta ialf ;P

Nu blire slapp framför tv'n!
Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 monia
skriven :

hah nu känner jag mig hedrad att komma på din lista över favoritbloggar ;D

2 Kenny
skriven :

Åh man tackar! Försöker uppdatera så fort jag bara orkar och hinner. Lägger med dig i mina länkar på bloggen. Du har också en mycket bra blogg. Jäklar va du tränar då? Snart försvinner du väl?

3 Dan
skriven :

hm, alltså inte mjölk + grogg tillsammans va? haha